Politica de returnare
Politica de returnare
Conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 privind dreptul consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta aveti la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a va exercita dreptul de retragere, adica sa returnati produsul fara a va justifica decizia.
In plus fata de dreptul de retragere menționat mai sus, va oferim posibilitatea sa returnati produsele achizitionate de pe www.extremeriders.ro pentru o perioadă de 30 de zile de la momentul achizitionării, conform Politicii de Retur Extremeriders.
Retur gratuit in termen de 30 zile pentru produse achizitionate online sau offline, cu exceptia bicicletelor. Produsele voluminoase, tip biciclete nu beneficiaza de retur gratuit.
Obligatii client in caz de retur
In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original (va rugam sa impachetati ambalajul original intr-o punga sau in hartie inainte de a il sigila cu banda adeziva - nu vom accepta produsele care au banda adeziva lipita direct pe ambalajul original), etichetele nu au fost rupte, produsul este nedeteriorat si nu prezinta urme de uzura sau folosire si se afla in starea in care l-ati primit.
- sa returnati toate documentele ce au insotit produsul.
- in cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o promotie ce include si un produs cadou, trebuie sa returnati si produsul cadou.
- expedierea coletului retur (creare AWB, comanda Fan Courier) intra in sarcina clientului
Returnarea produselor cumparate direct din magazin se poate face la sediul magazinul, completand formularul de retur.
Categorii de produse cu condiții speciale de retur
- Îmbrăcăminte, încălțăminte, produse care se poartă pe piele, senzori puls, curele de ceas, bib tight, pantaloni cu bazon, lenjerie, sosete etc.;
Acestea trebuie să fie in aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi
- Produsele consumabile: uleiuri, kit-uri curatare, produse de alimentatie, etc.;
Acestea pot fi returnate, doar daca sunt sigilate.
- Cardurile cadou;
Acestea nu pot fi returnate.
Returnarea produselor achizitionate online se poate face astfel:
Returnarea produselor achizitionalte online se poate face prin transmiterea unui e-mail pe office@extremeriders.ro completand urmatoarele informatii:
* Nume si prenume / Email / Telefon
* Numar comanda
* Banca / IBAN
* Motiv retur
* Intrebari, observatii sau comentarii
Dupa primirea e-mail-ului, noi va vom contacta in maxim 3 zile pentru confirmarea returului. Daca toate informatiile sunt complete si cererea de retur este acceptata, puteti inapoia produsul, respectand obligatiile descrise in sectiunea "Obligatii client in caz de retur".
Daca doriti schimbarea produsului, va rugam sa scrieti la rubrica „Comentarii” cu ce produs ati dori sa facem schimbul (cod produs, denumire produs, marime, culoare).
NOTE IMPORTANTE:
Procedura de retur mentionata mai sus este obligatorie pentru procesarea Returului / Schimbului de produse.
COSTURILE DE RETUR / SCHIMBARE PRODUSE
Costul de schimbare produs(e) este Zero NUMAI pentru articole ce au optiune de marime.
Costul de curierat pentru schimbarea produsului este suportat in cazul de mai sus de catre Extremeriders o singura data, dupa care, daca se doreste inca o data schimbarea produsului, costul va fi suportat de catre client. In acest caz singurul curier acceptat este Fan Courier.
Daca produsul a fost expediat gresit din vina noastra, vom suporta integral costurile de transport si inlocuire pentru produsul respectiv.
Costul de schimbare pentru alte produse decat cele mentionate mai sus, sau pentru acestea dupa ce s-a efectuat prima schimbare, este cel perceput de catre curierul ales de client. Nu acceptam colete expediate prin Posta Romana.
Termenul de rambursare a contravalorii produsului returnat este de maxim 14 zile de la data in care Extremeriders SRL a primit cererea de retur solicitata. Rambursarea poate intarzia in cazul in care comerciantul nu a primit produsele inapoi.